Mutasd meg a klotyód, megmondom ki vagy!

Mutasd meg a klotyód, megmondom ki vagy!

Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135

2016. szeptember 16. - mudman

Kicsike, gyíkfingnyi gépbe is kell klotyó. Ugyan nem nagyobb egy kutyaólnál, de ha kell, akkor ez is isteni ajándék. Zajos is, a félhomály is bántó, de mindent elsöprő kék zuhatag kárpótol a kellemetlenségekért.

20160902_152324.jpg

További képek, videó lapozás után

20160902_145527.jpg

Jön a kék lé: 

20160902_152357.jpg

20160902_152342.jpg

20160902_152346.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://klotyok.blog.hu/api/trackback/id/tr7211681899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alick 2016.09.17. 11:54:52

A kézmosó tartozékai jelentősebb turbolenciánál szanaszét repülnek...

na__most__akkor 2016.09.17. 12:45:46

turb"U"lencia
... És nem repülnek szanaszét.

Az utasszállító gépeken a turbulencia legfeljebb 20-30% nehézségi erő változást okoz; ez általáben elég ahhoz, hogy a legtöbb utas gyomra felkavarodjon (1G helyett 0.7G vagy 1.3G), de a tárgyak a helyükön maradnak. Figyeld az asztalt a kávéval. (vagy a vörösborral, ha VIP vagy éppen)

Aki ilyenkor éppen a kézmosóba igyekszik, úgy érzi, hogy repül. Mégsem ESIK FEL a mennyezetre.
Kérdezd mag a stewardesseket. Ők jönnek-mennek ilyenkor is. Te meg hánysz.

2016.09.17. 12:51:12

Ezzel a géppel el lehetne játszani a parasztbácsi és a mürepülő viccét?

Alick 2016.09.17. 14:13:26

@na__most__akkor: Elírtam, helyesen turbulencia.

Viszont erősebb turbulenciánál - ha nem is gyakran fordul elő - tényleg lehet probléma.
Ex-sztuyvi ex-nejem :) mesélt érdekes eseteket a felszolgálás leállításáról, az utas ruházatára került menüről egészen addig az esetig, amikor is a negatív G a mennyezethez vágta a kollégáját, majd amikor lezuhat, mindkét lába eltölrt.
Nem véletlenül javasolják az utasoknak, hogy lehetőleg végig kössék be magukat... néhány tized G változás ezt nem tenné indokolttá.

lomos60 2016.09.17. 18:53:01

Szetretném, ha a cikkíró ennek a gyíkfingnyi gépnek fizetné egy évi üzemeltetési költségét.

mudman 2016.09.20. 21:29:15

@lomos60: Jólvanna, ez viszonyítás kérdése csak. Mezei utasként ez nekem unikum volt, ennél csak sokkal nagyobbakkal utazom. Ezért a kifogásolt túlzás.
Amúgy szívesen fizetném az éves üzemeltetési költségét. ;) Csak maradjon párizsira is.
süti beállítások módosítása