@lomos60: Jólvanna, ez viszonyítás kérdése csak. Mezei utasként ez nekem unikum volt, ennél csak sokkal nagyobbakkal utazom. Ezért a kifogásolt túlzás.
Amúgy szívesen fizetném az éves üzemeltetési költségét. ;) Csak maradjon párizsira is.
Viszont erősebb turbulenciánál - ha nem is gyakran fordul elő - tényleg lehet probléma.
Ex-sztuyvi ex-nejem :) mesélt érdekes eseteket a felszolgálás leállításáról, az utas ruházatára került menüről egészen addig az esetig, amikor is a negatív G a mennyezethez vágta a kollégáját, majd amikor lezuhat, mindkét lába eltölrt.
Nem véletlenül javasolják az utasoknak, hogy lehetőleg végig kössék be magukat... néhány tized G változás ezt nem tenné indokolttá.
Az utasszállító gépeken a turbulencia legfeljebb 20-30% nehézségi erő változást okoz; ez általáben elég ahhoz, hogy a legtöbb utas gyomra felkavarodjon (1G helyett 0.7G vagy 1.3G), de a tárgyak a helyükön maradnak. Figyeld az asztalt a kávéval. (vagy a vörösborral, ha VIP vagy éppen)
Aki ilyenkor éppen a kézmosóba igyekszik, úgy érzi, hogy repül. Mégsem ESIK FEL a mennyezetre.
Kérdezd mag a stewardesseket. Ők jönnek-mennek ilyenkor is. Te meg hánysz.
Mutasd meg a klotyód, megmondom ki vagy!
Mutasd meg a klotyód, megmondom ki vagy!
Utolsó kommentek:
mudman 2016.09.20. 21:29:15
Amúgy szívesen fizetném az éves üzemeltetési költségét. ;) Csak maradjon párizsira is.
Bejegyzés: Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135
lomos60 2016.09.17. 18:53:01
Bejegyzés: Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135
Muad\\\'Dib 2016.09.17. 17:10:12
Kivéve amikor nem.
Bejegyzés: Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135
Alick 2016.09.17. 14:13:26
Viszont erősebb turbulenciánál - ha nem is gyakran fordul elő - tényleg lehet probléma.
Ex-sztuyvi ex-nejem :) mesélt érdekes eseteket a felszolgálás leállításáról, az utas ruházatára került menüről egészen addig az esetig, amikor is a negatív G a mennyezethez vágta a kollégáját, majd amikor lezuhat, mindkét lába eltölrt.
Nem véletlenül javasolják az utasoknak, hogy lehetőleg végig kössék be magukat... néhány tized G változás ezt nem tenné indokolttá.
Bejegyzés: Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135
2016.09.17. 12:51:12
Bejegyzés: Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135
na__most__akkor 2016.09.17. 12:45:46
... És nem repülnek szanaszét.
Az utasszállító gépeken a turbulencia legfeljebb 20-30% nehézségi erő változást okoz; ez általáben elég ahhoz, hogy a legtöbb utas gyomra felkavarodjon (1G helyett 0.7G vagy 1.3G), de a tárgyak a helyükön maradnak. Figyeld az asztalt a kávéval. (vagy a vörösborral, ha VIP vagy éppen)
Aki ilyenkor éppen a kézmosóba igyekszik, úgy érzi, hogy repül. Mégsem ESIK FEL a mennyezetre.
Kérdezd mag a stewardesseket. Ők jönnek-mennek ilyenkor is. Te meg hánysz.
Bejegyzés: Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135
Alick 2016.09.17. 11:54:52
Bejegyzés: Repülőgépklotyó - Embraer ERJ 135